واشر نسوز

آتراسیل طیف وسیعی از انواع واشر های نسوز در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر تجهیزات صنعتی که شرایط خاصی دارند ارائه می دهد. گسکت های نسوز به شکل شیت و یا برش خورده ، با ابعاد استاندارد و غیر استاندارد قابل تولید می باشد . ورق های نسوز و مواد اولیه گسکت های آتراسیل از شرکت های معتبر دنیا مانند Klinger ، Flexitallic و Garlock و غیره تامین می شود. (این شرکت توانایی تامین هر گونه گسکت با سفارش مشتری را دارد.)
به طورکلی گسکت های غیر فلزی شامل طیف وسیعی از مواد شامل لاستیکی ،گرافیت انعطاف پذیر ،PTFE ، میکا ،چوب پنبه ، ورق های غیر ازبستی می باشند و این ورق ها می تواند به صورت تقویت شده با سیم به درخواست مشتری تامین گردد.

انواع واشرهای لاستیکی آب بند

واشرهای آب بند معمولاً با برش ورق های لاستیکی و به دو صورت لاستیکی و یا تلفیقی از لاستیک و فلز به تولید می رسند که نوع ترکیبی آن قابلیت استفاده در محیط هایی با فشار بالا را دارد. اما بطور کلی این نوع واشرها به چند دسته تقسیم می شوند .

  • واشر نسوز آببند (Viton)
  • واشر ضد اسید (Epdm)
  • واشر ضد روغن (NBR)
  • واشر منجید دار
  • واشر سیم دار

واشر آب بندی نسوز چیست؟

برخی از واشرهای لاستیکی با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن می تواند خاصیت نسوز داشته باشد. این واشرها، ساخته شده از ورق هایی مقاوم در برابر حرارت های بالا هستند و به همین دلیل واشرهای نسوز نامیده می شوند. البته واشرهای نسوز نیز می توانند در جنس هایی متفاوت با ورق های نسوز مختلف به تولید برسند . یکی از این ورق های نسوز پرکاربرد در ساخت واشرهای نسوز آببند ، ورق های کلینگریت می باشد.

ورق کلینگریت به عنوان موادی کاربردی در صنعت که با نام ورق های واشر نیز شناخته می شوند ، از مهمترین مواد ساخت واشرهای نسوز محسوب می شوند. این ورق ها ساخته شده از ترکیبات پودر آزبست و چندین رزین می باشند . مهمترین ویژگی واشرهای نسوز آب بند، تحمل بالای حرارتی این واشرهاست که بسته به محیط استفاده آن ها عرضه می شوند. واشرهای نسوز آب بندی در صنایع گوناگون از جمله صنایع نفت، گاز،  پتروشیمی و دیگر تجهیزات صنعتی کاربردهای فراوانی دارند.

 

به دلیل نوسانات قیمت در بازار، برای دریافت بروزترین لیست قیمت این محصول، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.   اطلاعات تماس   |   کاتالوگ   |   ثبت درخواست سفارش