واشر لاستیکی

واشر لاستیکی حلقه ای از جنس لاستیک می باشد.واشر لاستیکی یکی از مهمترین انواع درزگیر به حساب می آید.واشرهای لاستیکی در انواع مختلف از جنس NR ، NBR ، EPDM ، سیلیکون ، وایتون و کالرز تولید می شوند.در برسی ویژه گی های واشر های لاستیکی میتوان به خاصیت انعطاف پذیری ، مقاومت بالا در برابر حرارت و مقاومت بالادر برابر سایش اشاره کرد.در برسی انواع واشر لاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. واشر DIN125 : این واشر یک واشر تخت و ساده می باشد و یکی از پرمصرف ترین نوع واشر لاستیکی به حساب می آید.این واشر در ابعاد مختلف و در دو نوع A و B تولید می شوند.
  2. واشر DIN127 : این واشر به دلیل شکل خود و نوع مواد حالت فنری دارد و به آن واشر فنری می گویند.
  3. واشر DIN137 : این واشر به دلیل شکل ظاهری به واشر موجی معروف می باشند و دارای دو نوع A و B تولید می شوند.
  4. واشر DIN434-435 : یک نوع واشر چهار گوش با یک یا دو شیار روی سطح آن و دارای قطر مخروطی می باشد.
  5. واشر DIN926 : واشر از نوع چهار گوش می باشد.
  6. واشر DIN471 : این واشر یک نوع خار فنری می باشد که بر روی شفت قرار می گیرد.
  7. واشر DIN472 : این واشر یک نوع خار فنری می باشد که داخل قطعات قرار می گیرد.
  8. واشر DIN2093 : این نوع واشر یک واشر خاص می باشد که به دلیل شکل ظاهری به آن فنری بشقابی می گویند که در دو نوع A و B تولید می شوند.
  9. واشر DIN3017 : این واشر همان بست شیلنگ می باشد.
  10. واشر DIN6797 : این واشر در دو نوع A و J تولید می شود.در نوع  A قسمت قطر خارجی آن دنده دنده و در نوع J قسمت داخلی آن دنده دنده می باشد.

امروزه استفاده از قطعات لاستیکی و پلاستیکی در اکثر لوازم مصرفی و ابزارهای صنعتی به چشم می خورد و یکی از این قطعات پلاستیکی واشر لاستیکی می باشد که در انواع مختلف لاستیکی، نسوز، واشرعمری بخار،واشر درب دیگ ،واشرهای سوراخ دار، واشرهای لاستیکی منجید دار و لاستیکی کتان دار از ۱ اینچ الی ۱۵۰ اینچ در ابعادPn10 ، Pn16 ، pn25و …. در کلاس های ۱۵۰-۳۰۰ و….تولید و طراحی می شود.

واشر از خانواده درزبندها و درزگیرها به شمار می‌آید.واشرها یا گسکتهای لاستیکی در لوله کشیهای مخازن و پروژه های مربوط به آب کاربرد دارند. نوع مسطح این گسکتها از ورق لاستیکی بریده می شوند.مدل تقویت شده با رینگ فلزی برای فشارهای بالا مناسب می‌باشد. در نوع تقویت شده می توان با جایگزین نمودن بخش لاستیکی از رینگ فلزی بدفعات استفاده نمود.

 

به دلیل نوسانات قیمت در بازار، برای دریافت بروزترین لیست قیمت این محصول، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.   اطلاعات تماس   |   کاتالوگ   |   ثبت درخواست سفارش