لرزه گیر فلزی دنده ای

لرزه گیرهای فلزی دنده‌ ای نوع دیگری از انواع لرزه گیرهای آکاردئونی هستند که معمولا برای استفاده در بخش‌هایی از موتورخانه مناسب می باشند. این نوع لرزه گیرها دارای اتصال رزوه ای بوده که به عنوان یکی از موارد مهار ارتعاش لوله های گالوانیزه به شمار می رود.

کاربرد لرزه گیر آکاردئونی

به طور معمول از لرزه گیر های آکاردئونی فلزی در سیستم های لوله کشی و به منظور جذب برخی تغییرات در خطوط لوله در انواع نیروگاه های بخار، سیکل ترکیبی، برق آبی و هسته ای، پلایشگاه های نفت و گاز، صنایع سیمان، صنایع چوب و کاغذ، خروجی اگزوز موتورهای احتراقی، مبدل های حرارتی، صنایع فولاد، صنایع ذوب آهن و صنایع پتروشیمی کاربرد دارند. همچنین از این قطعات در محل لوله های عبوری از درز بریدگی ساختمان ها، سیستم ها و صنایعی همچون سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع استفاده می گردد.

نوع آب بندی در لرزه گیر فلزی دنده ای

مزیت اصلی استفاده از لرزه گیر فلزی دنده ای، سهولت در تعمیر و نگهداری آن می باشد. به دلیل استفاده از اتصال رزوه ای در این لرزه گیرها، باز کردن آنها به راحتی قابل انجام می باشد. نکته مهم برای استفاده از لرزه گیر با اتصال دنده ای، نوع آب بندی آن است که می بایست اصول اجرایی در این زمینه مانند استفاده از نوار تفلن، تفلن مایع، کنف و… را برای عدم نشتی، پیاده کرد.

 

به دلیل نوسانات قیمت در بازار، برای دریافت بروزترین لیست قیمت این محصول، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.   اطلاعات تماس   |   کاتالوگ   |   ثبت درخواست سفارش