انواع آلیاژ لوله

لوله ها دارای آلیاژهای متفاوتی می باشند که یکی از پرکاربردترین آن ها ، لوله های فولادی می باشند که برای سیستم های دما و فشار بالا مورد استفاده قرار میگیرند . لوله های فولادی را به صورت جوشکاری به یکدیگر و دیگر اجزا متصل می کنند اما در مواقعی نیز به واسطه رزوه و دنده ایی متصل می شوند .

قیمت لوله مانیسمان

لوله وظیفه انتقال سیالات از یک مکان به مکان دیگر را دارد . لوله ها دارای آلیاژهای متفاوتی می باشند که یکی از پرکاربرد ترین آن ها لوله های فولادی می باشند که خود دارای دسته بندی های دیگری می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت ، لیست قیمت لوله فولادی در انواع مختلف در سایت پایپ کالا موجود می باشد .

لوله مانیسمان رده ۴۰ نوعی از لوله های فلزی است که بدون درز جوش بوده و در صنایع نفت،گاز، پتروشیمی، سیستم های تاسیسات ساختمان کاربرد گسترده ای دارند که قیمت لوله مانیسمان برای پروژه اهمیت بالایی دارد.

لوله بدون درز رده ۴۰ ،از لوله های فولادی فشار قوی محسوب شده و اغلب در لوازم و تجهیزات آتش نشانی و لوله کشی گاز مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان پرفروش ترین لوله های بدون درز شناخته می شود.

به دلیل نوسانات قیمت در بازار، برای دریافت بروزترین لیست قیمت این محصول، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.   اطلاعات تماس   |   کاتالوگ   |   ثبت درخواست سفارش