شیر آتش نشانی

شیرهای آتش نشانی دفنی از جمله شیرهایی هستند که بخاطر شکل و طراحی خاصشان می‌بایست در محفظه‌هایی که دارای عمق کم هستند نصب و مورد استفاده قرار بگیرند و بخاطر شرایطی که از آن برخوردار هستند باید برای عملکرد بهتر، آنها را در نقاطی که امکان کاهش دما و یخ‌زدگی کم باشد نصب می‌کنند. مکانیزم تخلیه خودکاری که در این محصولات تعبیه شده این اطمینان خاطر را می‌دهد که پس از انجام فعالیت خود مواد یا مایعات درون آن به طور کامل و خودکار تخلیه می‌شوند و از ایجاد هرگونه یخ‌زدگی جلوگیری می کنند. بدیهی است که شیرآلات چدنی بخاطر اینکه به مقاومت بالایی احتیاج دارند باید استانداردهایی نیز داشته باشند که همین امر تأثیر فراوانی بر روی انتخاب ناظران و مهندسان می‌گذارد.
این نوع شیرها برای تأمین و توزیع آب از خطوط اصلی شهری در مواقع اظطراری برای مقابله با آتش و در موارد دیگر برای آبیاری و شستشوی خیابان‌ها مورد استفاده است و معمولاً در آموزشگاه‌ها، مراکز تجاری، کارخانه‌جات، بیمارستان‌ها و … نصب می‌شوند.

شیر آتش نشانی ایستاده بر روی لوله اصلی انتقال نصب شده و برای برداشت آب در مواقع حریق، شستشوی خیابان‌ها و یا آبدهی در شرایط بحرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. محل نصب این شیر معمولاً نزدیک بیمارستان‌ها، مدارس و سالن‌های سینما و تئاتر است.

به دلیل نوسانات قیمت در بازار، برای دریافت بروزترین لیست قیمت این محصول، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.   اطلاعات تماس   |   کاتالوگ   |   ثبت درخواست سفارش