لرزه گیر آکاردئونی سفارشی

لرزه گیر آکاردئونی سفارشی همان طور که از نام آن هم پیداست، برحسب ابعاد و اندازه های سفارشی مشتریان تولید می شود، و می توان آن ها را در انواع دنده ای، فلنجی و جوشی سفارش داد. اساس کار لرزه گیر از نوع سفارشی کنترل و مدیریت فشار های ناشی از انبساط و انقباض سیالات درون لوله ها می باشد، و همین طور با دفع سر و صدای قطعات و لوازم دینامیکی و رفع ارتعاشات حاصله از این تجهیزات مانع استهلاک زودرس سیستم های پایپینگ می شود.

این لرزه گیرها از لحاظ شکل ظاهری و قابلیت عملیاتی تمام ویژگی های لرزه گیرهای آکاردئونی نطیر وزن کم، تحمل فشار تا ۱۶ بار، مقاومت حرارتی تا ۸۰۰ درجه سانتی گراد و قابلیت جابجایی در جهت های جانبی، محوری و زاویه ای را به ارث می برند.

انواع لرزه گیر آکاردئونی سفارشی را با استفاده از ورق های استیل استنلس و بر پایه آلیاژ روی تولید می کنند تا در برابر خوردگی و رطوبت محیط مقاومت بالایی داشته باشد. صنایع پتروشیمی، نفت، سیمان، چوب و کاغذ و نیروگاه های بخار، برق و غیره از اصلی ترین مشتریان لرزه گیرآکاردئونی سفارشی می باشند.

به دلیل نوسانات قیمت در بازار، برای دریافت بروزترین لیست قیمت این محصول، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.   اطلاعات تماس   |   کاتالوگ   |   ثبت درخواست سفارش

[Product_Table id=’9651′ name=’لرزه گیر آکاردئونی سفارشی’]