لوله پلیکا(معمولی ,نیمه قوی ,فشار قوی )

لوله پلیکا که معمولا در بین عامه مردم با لوله پولیکا عنوان می شود. شهرت این لوله ها به این نام در کشور ما به این علت است که برای اولین بار با این برند وارد ایران شده است.لوله پلیکا یا لوله های PVC  که به علت دوام بسیار بالایی که دارند. این لوله ها به دلیل خاصیت هایی مانند مقاومت بالا در پوسیدگی، عدم زنگ زدگی در سیستم هایی فاضلاب، سیم کشی های زیر زمینی و سیستم های آبیاری به کار می روند.لوله های PVCپس از پلی اتیلن پر کاربرد ترین لوله ها در انواع صنایع است.

این محصول در دنیا توسط سه فرآیند تزریقی، قالب گیری و اکستروژن به شکل نهایی می رسد.نکته قابل توجه این است در ساختار لوله پلیکا بیشترین مقدار PVC اکسترود شده به کار رفته است.بیشترین موارد استفاده ی لوله پلیکا در سراسر دنیا برای استفاده ی آب و فاضلاب در سراسر دنیا است علت این محبوبیت خاصیت ضد نشتی همچنین با داشتن بالاترین خواص فنی مکانیکی  همسو با نیاز های اقتصادی یک موقعیت مناسب را فراهم می کند.سایز لوله های پلیکا در انواع لوله پلیکا معمولی ,لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا فشار قوی جهت مصارف ساختمانی و فاضلابی ، برقی قابل عرضه میباشد.

تاریخچه پلیکا یا PVC

پلی وینیل کلرید یا پلیکا اواخر قرن نوزدهم کشف شد. دانشمندان با مشاهده گاز شیمیایی تازه ایجاد شده ، وینیل کلراید ، همچنین دریافتند که وقتی این گاز در معرض نور خورشید قرار دارد ، تحت یک واکنش شیمیایی (که اکنون به عنوان پلیمریزاسیون شناخته شده است) باعث بوجود آمدن ماده جامد با رنگ خارجی سفید می شود.

سالها بعد در دهه ۱۹۲۰ ، دانشمند لاستیک Waldo Semon توسط شرکت BFGoodrich استخدام شد تا یک لاستیک مصنوعی را برای جایگزینی لاستیک های طبیعی که به طور پرهزینه ای تولید می شود ، استخدام کند. آزمایشات وی سرانجام پلی وینیل کلرید تولید کرد. اگرچه تولید کنندگان محصولات از PVC به روش های مختلفی – در کفه های کفش ، توپ های گلف ، و کت های بارانی ، به صورت موردی استفاده کردند – اما کاربرد آن در جنگ جهانی دوم افزایش چشمگیری داشت. معلوم شد PVC جایگزینی عالی برای عایق لاستیکی در سیم کشی است و در کشتی های نظامی ایالات متحده بسیار مورد استفاده قرار گرفت. پس از سال ۱۹۴۵ ، استفاده ازآن در زمان صلح خیلی شدت گرفت.

 

سه راه مساوی ۹۰ درجه

انواع تبدیل

درپوش

انواع رابط

زانو ۴۵ درجه پلیکا

سه راهی تبدیلی ۴۵ درجه

کوپلینگ ترمزدار

زانو ۱۵ درجه

زانو ۹۰ درجه پلیکا

سه راه تبدیلی ۹۰ درجه

درب دریچه بازدید

زانو ۳۰ درجه

لوله پلیکا

سه راه مساوی ۴۵ درجه

انواع سیفون

سه راهی دریچه بازدید

بوشن

به دلیل نوسانات قیمت در بازار، برای دریافت بروزترین لیست قیمت این محصول، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.   اطلاعات تماس   |   کاتالوگ   |   ثبت درخواست سفارش